پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
55820
-
الف
+

زمان پخش پایتخت6 مشخص شد

مجموعه تلویزیونی «پایتخت6» به کارگردانی "سیروس مقدم" روی آنتن می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت6» به کارگردانی "سیروس مقدم" روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «پایتخت6» از جمله سریال‌های نوروزی رسانه ملی است که هر سال با روایت ماجراهای متفاوت زندگی "نقی معمولی" و اطرافیانش، بینندگان بسیاری را با خود همراه کرده است. این سریال در 6 فصل مختلف ساخته شده، اما ساخت و پخش فصل ششم آن، سال گذشته در نوروز 1399 به سرانجام نرسید و به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، ادامه تصویربرداری سریال «پایتخت» متوقف شد. 

بر اساس این گزارش، بعد از گذشت یک سال از توقف ادامه تصویربرداری سریال «پایتخت6»، روند تولید این سریال در استان مازندران همچنان دنبال می‌شود و شنیده‌ها حاکی از آن است که مجموعه تلویزیونی «پایتخت 6» قرار است به مناسبت نوروز 1400 روی آنتن شبکه یک سیما برود. البته پخش این سریال زودتر از نوروز 1400 و از چهارشنبه این هفته (13 اسفند ماه) آغاز خواهد شد. 

مجموعه تلویزیونی «پایتخت6» در 17 قسمت، هر شب ساعت 20:00 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و دو قسمت باقی مانده که این روزها در حال تولید است نیز به آن اضافه می‌شود.

گفتنی است محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، مهران احمدی و نسرین نصرتی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند که در هر 6 فصل پایتخت مقابل دوربین رفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

رقابت سریال‌های طنز در نوروز ۱۴۰۰

ساعت و روز پخش سریال پایتخت ۶

پایتخت» پربیننده‌ترین سریال نوروزی

م ن/ س م

نظر شما
ارسال نظر